SG.210.2.2024
Wójt Gminy Sośnie
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Sośnie, ul. Wielkopolska 47, 63-435 Sośnie.
Określenie stanowiska: Inspektor ds. rolnictwa, leśnictwa i ochrony środowiska.
Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
wykształcenie wyższe o kierunku ochrona środowiska lub rolnictwo,
wymagany staż pracy: 4 lata,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
minimalne doświadczenie na podobnym stanowisku pracy w urzędzie jednostki samorządu terytorialnego (gminy, powiatu, województwa): 6 miesięcy,
znajomość przepisów z zakresu ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy – Prawo łowieckie, ustawy o ochronie zwierząt, ustawy – Prawo ochrony środowiska, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy – Prawo geologiczne i górnicze, ustawy o zdrowiu publicznym, ustawy – Prawo wodne, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego,
umiejętność obsługi komputera,
umiejętność planowania i organizowania własnej pracy,
umiejętność pracy w zespole,
wysoka kultura osobista,
komunikatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, dokładność,
posiadanie prawa jazdy kategorii B.
Zakres wymaganych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie spraw z zakresu:
ochrony środowiska,
górnictwa, geologii i hydrologii,
gospodarki wodno-ściekowej,
ochrony gruntów rolnych i leśnych,
łowiectwa,
ochrony zwierząt zaniedbywanych i bezdomnych,
2) urządzanie i utrzymywanie terenów zielonych,
3) przygotowywanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów,
4) przyjmowanie zgłoszeń budowy przydomowych oczyszczalni ścieków,
5) przygotowywanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
6) prowadzenie edukacji ekologicznej,
7) koordynowanie odbioru odpadów zawierających azbest,
8) prowadzenie spisów rolnych i innych badań statystycznych w zakresie rolnictwa,
9) prowadzenie spraw z zakresu obrotu alkoholem i ochrony zdrowia.
6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
czas pracy – 1 etat,
praca przy komputerze w co najmniej połowie dobowego czasu pracy,
praca jednozmianowa,
stanowisko pracy usytuowane na parterze.
7. Zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4 b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) informuję, że w miesiącu kwietniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Sośnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty:
list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
CV (życiorys),
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – podpisany,
kserokopie świadectw pracy, potwierdzające staż pracy,
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach oraz minimalnym doświadczeniu na podobnym stanowisku pracy w urzędzie jednostki samorządu terytorialnego,
oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie o stanie zdrowia niezbędnym do pracy na danym stanowisku,
kserokopia dowodu osobistego,
oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV winny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Sośnie (sekretariat – pokój 109) lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Sośnie
ul. Wielkopolska 47
63-435 Sośnie
w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora ds. rolnictwa, leśnictwa i ochrony środowiska” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 maja 2024 r. do godz. 10:00 (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Postępowanie konkursowe obejmie analizę złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Sośnie.
Sośnie, 13 maja 2024 r.
Wójt Gminy Sośnie
/-/ Adam Harlak