artykuł nr 1

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - samodzielny referent ds. wojskowych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

samodzielny referent ds. wojskowych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko urzędnicze został wybrany Pan Robert Barczak, zamieszkały w Międzyborzu.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Pan Robert Barczak spełnił wszystkie wymagania formalne, określone w ogłoszeniu o naborze na stanowisko samodzielny referent ds. wojskowych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego. Komisja Rekrutacyjna, po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej stwierdziła, iż posiada odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie zawodowe oraz wiedzę do pracy na ww. stanowisku.

Sośnie, 9 grudnia 2024 r.

WÓJT

/-/ Adam Harlak

artykuł nr 2

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Samodzielny referent ds. wojskowych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.

SG.210.5.2024

Wójt Gminy Sośnie

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

 

  1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Sośnie, ul. Wielkopolska 47, 63-435 Sośnie.

 

  1. Określenie stanowiska:

Samodzielny referent ds. wojskowych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie minimum średnie,
  3. co najmniej czteroletni staż pracy,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku urzędniczym.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów prawnych zawartych w ustawach i aktach wykonawczych w zakresie: Kodeksu postępowania administracyjnego, samorządu gminnego, o stanie klęski żywiołowej, o stanie wyjątkowym, o zarządzaniu kryzysowym, o ochronie informacji niejawnych, o obronie Ojczyzny i o ochronie sygnalistów,
  2. doświadczenie zawodowe w służbach mundurowych,
  3. umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole,
  4. umiejętności komunikacyjne,
  5. umiejętności analityczne,
  6. umiejętności strategicznego myślenia,
  7. dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office oraz urządzeń biurowych,
  8. predyspozycje osobowościowe: wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, samodzielność, sumienność, kreatywność, odporność na stres, zaangażowanie.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

W zakresie spraw wojskowych:

  1. przeprowadzanie czynności związanych z wykonywaniem powszechnego obowiązku obrony oraz współdziałanie z organami wojskowymi w zakresie administrowania rezerwami osobowymi,
  2. prowadzenie rejestracji na potrzeby założenia ewidencji wojskowej oraz prowadzenia kwalifikacji wojskowej, w tym założenie i prowadzenie rejestru osób objętych rejestracją,
  3. wzywanie do kwalifikacji wojskowej i zapewnienie planowego stawiennictwa osób do kwalifikacji wojskowej,
  4. współudział, z odpowiednimi organami, przy przeprowadzaniu kwalifikacji wojskowej,
  5. zorganizowanie doręczania i doręczanie kart powołania do odbycia ćwiczeń wojskowych, przeprowadzanych w trybie natychmiastowego stawiennictwa, okresowej służby wojskowej, pełnionej w trybie natychmiastowego stawiennictwa oraz do czynnej służby wojskowej, pełnionej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny, a także wezwań do pełnienia terytorialnej służby wojskowej rotacyjnie w trybie natychmiastowego stawiennictwa (w ramach akcji kurierskiej),
  6. rozplakatowanie obwieszczeń o powołaniu do czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny,
  7. współdziałanie z komórką organizacyjną ds. kadr w zakresie przekazywania zawiadomień (imiennego wykazu osób) do Wojskowego Centrum Rekrutacji w celu wyłączenia osób od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w czasie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny.

 W zakresie spraw obronnych:

  1. opracowanie i aktualizacja planów, w tym w szczególności: Planu szkolenia obronnego, Planu zasadniczych przedsięwzięć w zakresie pozamilitarnych przygotowań obronnych w Gminie, Planu dystrybucji preparatu jodowego na wypadek wystąpienia zagrożenia radiacyjnego, Planu akcji kurierskiej,
  2. opracowanie i aktualizacja Planu Operacyjnego Funkcjonowania Gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny (POFG), w tym określenie zadań operacyjnych w Tabeli Realizacji Zadań Operacyjnych (TRZO) i opracowanie Kart Realizacji Zadań Operacyjnych (KRZO),
  3. wykonywanie zadań wynikających z POFG,
  4. wykonywanie zadań z zakresu programowania obronnego,
  5. realizacja zadań w zakresie przygotowania stanowisk kierowania, w tym opracowanie i aktualizacja dokumentacji związanej z zapewnieniem warunków funkcjonowania Wójta na stanowisku kierowania,
  6. prowadzenie dokumentacji stałego dyżuru,
  7. przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawie nałożenia obowiązku świadczeń osobistych,
  8. przygotowywanie, w czasie pokoju, decyzji administracyjnych o przeznaczeniu osoby do wykonania świadczeń osobistych,
  9. zwalnianie osób od obowiązku świadczeń osobistych,
  10. przygotowywanie decyzji administracyjnych o przeznaczeniu nieruchomości lub rzeczy ruchomej na cele świadczeń rzeczowych,
  11. przygotowywanie wezwań do wykonania świadczenia rzeczowego,
  12. nakładanie obowiązku świadczeń osobistych lub rzeczowych również w drodze obwieszczeń lub w inny sposób.

W zakresie obrony cywilnej:

  1. opracowanie i aktualizacja planów obrony cywilnej, w tym w szczególności: Planu obrony cywilnej Gminy, Planu ewakuacji (przyjęcia) ludności Gminy, Planu operacyjnego ochrony przed powodzią, Gminnego planu ochrony zabytków, Planu przygotowania publicznych urządzeń zaopatrzenia w wodę do funkcjonowania w warunkach specjalnych,
  2. aktualizacja i weryfikacja bazy danych sił i środków ARCUS 2005,
  3. zapewnienie konserwacji i sprawności działania radiotelefonu,
  4. przygotowanie i zapewnienie działania elementów systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania,
  5. przygotowanie i organizowanie ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia da życia i zdrowia na znacznym obszarze,
  6. wnioskowanie do Wójta o nałożenie świadczeń dla realizacji zadań w zakresie zwalczania klęsk żywiołowych,
  7. prowadzenie magazynu sprzętu i środków obrony cywilnej.

W zakresie zarządzania kryzysowego:

  1. opracowanie i aktualizacja Planu zarządzania kryzysowego Gminy,
  2. składanie propozycji zadań do rocznego planu działania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego,
  3. koordynowanie prac Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego,
  4. prowadzenie dokumentacji GZZK, w tym dotyczącej organizowania i prowadzenia szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu zarządzania kryzysowego,
  5. załatwianie spraw związanych z oczyszczaniem terenów z niewypałów, niewybuchów i innych przedmiotów niebezpiecznych,
  6. wykonywanie zadań wynikających z ustawy o działaniach antyterrorystycznych, w tym polegających na: zapobieganiu zdarzeniom o charakterze terrorystycznym, reagowaniu na zdarzenia, określeniu procedur realizacji przedsięwzięć w ramach poszczególnych stopni alarmowych i stopni alarmowych CRP oraz modułów zadaniowych dla każdego stopnia, zawierających wykaz zadań do wykonania, współpracy z organami, służbami i instytucjami właściwymi w sprawach bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego przy realizacji działań antyterrorystycznych.

 W zakresie informacji niejawnych:

  1. prowadzenie kancelarii niejawnej.

 Realizacja zadań z zakresu ochrony sygnalistów.

 

  1. Warunki pracy:
  1. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat,
  2. stanowisko pracy usytuowane na parterze,
  3. praca przy komputerze w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym,
  4. stanowisko wymagające kontaktowania się z podmiotami zewnętrznymi i innymi stanowiskami.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem**,
  2. życiorys – curriculum vitae opatrzone własnoręcznym podpisem**,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem,
  4. kserokopie świadectw pracy, potwierdzające staż pracy*,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie*,
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń*,
  7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  10. oświadczenie o stanie zdrowia niezbędnym do pracy na danym stanowisku,
  11. kserokopia dowodu osobistego*.

* Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

** Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV winny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych

w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679

z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.

 

  1. Dodatkowa informacja:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Sośnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 2 grudnia 2024 r. w siedzibie Urzędu Gminy Sośnie (sekretariat – pokój 109)

lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Sośnie, ul. Wielkopolska 47, 63-435 Sośnie w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem:

„Nabór na stanowisko: samodzielny referent ds. wojskowych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego” (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu).

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Sośnie oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Sośnie.

 

 WÓJT

 /-/ Adam Harlak

Sośnie, 19 listopada 2024 r.

artykuł nr 3

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - Inspektor ds. rolnictwa, leśnictwa i ochrony środowiska

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Inspektor ds. rolnictwa, leśnictwa i ochrony środowiska

w Urzędzie Gminy Sośnie ul. Wielkopolska 47, 63-435 Sośnie

Informuję, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Sośnie, nie dokonano wyboru kandydata do zatrudnienia na stanowisku Inspektora ds. rolnictwa, leśnictwa i ochrony środowiska .

Uzasadnienie nierozstrzygnięcia naboru:

W określonym o naborze na ww. wolne stanowisko urzędnicze terminie składania aplikacji, wpłynęło osiem ofert, z czego sześć nie spełniało wymogów formalnych, co do wykształcenia niezbędnego do pracy na tym stanowisku.

Po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej z pozostała dwójką kandydatów, którzy posiadali niezbędne wykształcenie, komisja stwierdza, że posiadana wiedza z zakresu przepisów prawa wskazanych w ogłoszeniu o naborze, jak i umiejętności kandydatów nie pokrywają się z wymaganiami, jakie stawiane są osobie na oferowanym stanowisku pracy.

W związku z powyższym nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. rolnictwa, leśnictwa i ochrony środowiska pozostaje nierozstrzygnięty.

Sośnie, 11 czerwca 2024 r.

WÓJT

/ - / Adam Harlak

artykuł nr 4

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - Inspektor ds. planowania przestrzennego i budownictwa

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Inspektor ds. planowania przestrzennego i budownictwa

w Urzędzie Gminy Sośnie ul. Wielkopolska 47, 63-435 Sośnie

Informuję, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Sośnie, nie dokonano wyboru kandydata do zatrudnienia na stanowisku Inspektora ds. planowania przestrzennego i budownictwa .

Uzasadnienie nierozstrzygnięcia naboru:

W określonym o naborze na ww. wolne stanowisko urzędnicze terminie składania aplikacji, wpłynęły trzy oferty. Kandydaci nie spełniali niezbędnych wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze.

W związku z powyższym nabór na wolne stanowisko urzędnicze pozostaje nierozstrzygnięty.

Sośnie, 5 czerwca 2024 r.

WÓJT

/ - / Adam Harlak

artykuł nr 5

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - Inspektor ds. rolnictwa, leśnictwa i ochrony środowiska

SG.210.2.2024

Wójt Gminy Sośnie

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

  1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Sośnie, ul. Wielkopolska 47, 63-435 Sośnie.

  1. Określenie stanowiska: Inspektor ds. rolnictwa, leśnictwa i ochrony środowiska.

  2. Wymagania niezbędne:

    1. obywatelstwo polskie,

    2. wykształcenie wyższe o kierunku ochrona środowiska lub rolnictwo,

    3. wymagany staż pracy: 4 lata,

    4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

    5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    6. nieposzlakowana opinia,

    7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.

  3. Wymagania dodatkowe:

    1. minimalne doświadczenie na podobnym stanowisku pracy w urzędzie jednostki samorządu terytorialnego (gminy, powiatu, województwa): 6 miesięcy,

    2. znajomość przepisów z zakresu ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy – Prawo łowieckie, ustawy o ochronie zwierząt, ustawy – Prawo ochrony środowiska, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy – Prawo geologiczne i górnicze, ustawy o zdrowiu publicznym, ustawy – Prawo wodne, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego,

    3. umiejętność obsługi komputera,

    4. umiejętność planowania i organizowania własnej pracy,

    5. umiejętność pracy w zespole,

    6. wysoka kultura osobista,

    7. komunikatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, dokładność,

    8. posiadanie prawa jazdy kategorii B.

  4. Zakres wymaganych zadań na stanowisku:

1) prowadzenie spraw z zakresu:

  1. ochrony środowiska,

  2. górnictwa, geologii i hydrologii,

  3. gospodarki wodno-ściekowej,

  4. ochrony gruntów rolnych i leśnych,

  5. łowiectwa,

  6. ochrony zwierząt zaniedbywanych i bezdomnych,

2) urządzanie i utrzymywanie terenów zielonych,

3) przygotowywanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów,

4) przyjmowanie zgłoszeń budowy przydomowych oczyszczalni ścieków,

5) przygotowywanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,

6) prowadzenie edukacji ekologicznej,

7) koordynowanie odbioru odpadów zawierających azbest,

8) prowadzenie spisów rolnych i innych badań statystycznych w zakresie rolnictwa,

9) prowadzenie spraw z zakresu obrotu alkoholem i ochrony zdrowia.

6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

  2. czas pracy – 1 etat,

  3. praca przy komputerze w co najmniej połowie dobowego czasu pracy,

  4. praca jednozmianowa,

  5. stanowisko pracy usytuowane na parterze.

7. Zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4 b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) informuję, że w miesiącu kwietniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Sośnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

  1. Wymagane dokumenty:

    1. list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,

    2. CV (życiorys),

    3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – podpisany,

    4. kserokopie świadectw pracy, potwierdzające staż pracy,

    5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

    6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach oraz minimalnym doświadczeniu na podobnym stanowisku pracy w urzędzie jednostki samorządu terytorialnego,

    7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

    9. oświadczenie o stanie zdrowia niezbędnym do pracy na danym stanowisku,

    10. kserokopia dowodu osobistego,

    11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV winny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.

Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Sośnie (sekretariat – pokój 109) lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy Sośnie

ul. Wielkopolska 47

63-435 Sośnie

w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora ds. rolnictwa, leśnictwa i ochrony środowiska” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 maja 2024 r. do godz. 10:00 (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Postępowanie konkursowe obejmie analizę złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Sośnie.

Sośnie, 13 maja 2024 r.

Wójt Gminy Sośnie

/-/ Adam Harlak

Dostępne kategorie:
2024
2023
2021
2020
2019
2018
2017