artykuł nr 1

INFORMACJA DLA SYGNALISTÓW

Wójt Gminy Sośnie, informuje, że w Urzędzie Gminy Sośnie, upoważniony pracownik ds.
zgłoszeń zewnętrznych - zwany dalej „Koordynatorem”, przeprowadza procedurę przyjmowania
zgłoszeń zewnętrznych, oraz podejmuje działania następcze po otrzymaniu informacji o naruszeniu
prawa. 

Szczegółowy tryb postępowania z informacjami o naruszeniu prawa, reguluje „Procedura
przyjmowania zgłoszeń zewnętrznych oraz działań następczych po otrzymaniu informacji
o naruszeniu prawa”, zwana dalej „Procedurą”, która stanowi załącznik do Zarządzenia nr 37/2025
Wójta Gminy Sośnie z dnia 26.03.2025 r. dostępnego pod linkiem:

https://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminySosnie/document/1163874/dokument

Zgłoszenia o naruszeniu prawa można składać pisemnie lub ustnie:
a) pisemnie - na adres poczty elektronicznej sygnalista@sosnie.pl
b) pisemnie w formie papierowej – na adres korespondencyjny – Urząd Gminy, ul.
Wielkopolska 47, 63-435 Sośnie z dopiskiem na kopercie „Zgłoszenie naruszenia prawa”
c) ustnie - telefonicznie za pośrednictwem nienagrywanej linii telefonicznej – dzwoniąc na
nr telefonu 62 739 39 35, w godzinach pracy Urzędu i rozmawiając z Koordynatorem,
d) ustnie - podczas bezpośredniego spotkania z Koordynatorem, na wniosek osoby, która
chce dokonać zgłoszenia zewnętrznego.

 

Załączniki:
Informacja143 KB
Druk zgłoszenia154 KB