2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001027/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Sośnie w roku 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499798
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielane jest na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający udzieli zamówienia spółce komunalnej, której jest jedynym właścicielem i która nie posiada kapitału prywatnego, a jej zasadnicza działalność (w ponad 90%) dotyczy zadań powierzonych jej do wykonywania przez Zamawiającego. Powierzenie przez Gminę wykonywania zadań własnych utworzonej przez nią spółce prawa handlowego nie stanowi zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbieraniu i transporcie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Sośnie w tym: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, b) odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z podziałem na: - opakowania z tworzyw sztucznych, drobny metal, opakowania wielomateriałowe, - papier, - szkło, - odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, - popiół - odpady niesegregowane tzw. resztkowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROLKOM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222239035
7.3.3) Ulica: Wielkopolska 11
7.3.4) Miejscowość: Sośnie
7.3.5) Kod pocztowy: 63-435
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399340,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31
artykuł nr 2
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Sośnie w okresie 01.01-31.12.2023 r.
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Sośnie w okresie 01.01-31.12.2023 r.
SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sośnie
1.4.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855038
2.6.) Zamówienie zostało ujęte w planie postępowań: Tak
2.7.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001027/07/P
2.8.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Sośnie w roku 2023
2.9.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.10.) Czy zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA III – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
3.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
3.2.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2022
3.3.) Rodzaj zamówienia
Usługi
3.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
3.8.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbieraniu i transporcie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Sośnie w tym: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, b) odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z podziałem na: - opakowania z tworzyw sztucznych, drobny metal, opakowania wielomateriałowe, - papier, - szkło, - odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, - popiół - odpady niesegregowane tzw. resztkowe
3.10.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
3.11.) Dodatkowy kod CPV:
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
SEKCJA IV TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
4.1.) Tryb udzielenia zamówienia/ wraz z podstawą prawną:
Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
4.2.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielane jest na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający udzieli zamówienia spółce komunalnej, której jest jedynym właścicielem i która nie posiada kapitału prywatnego, a jej zasadnicza działalność (w ponad 90%) dotyczy zadań powierzonych jej do wykonywania przez Zamawiającego. Powierzenie przez Gminę wykonywania zadań własnych utworzonej przez nią spółce prawa handlowego nie stanowi zamówienia publicznego.
SEKCJA V ZAWARCIE UMOWY
5.1.) Wykonawca, z którym Zamawiający zamierza zawrzeć umowę:
5.1.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ROLKOM Sp. z o.o.
5.1.2.) Ulica: Wielkopolska 11
5.1.3.) Miejscowość: Sośnie
5.1.4.) Kod pocztowy: 63-435
5.1.5.) Województwo: wielkopolskie
5.1.6.) Kraj: Polska
artykuł nr 3
Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej uczęszczającej do przedszkoli, szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Sośnie w roku szkolnym 2022/2023
Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy Usługi Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej uczęszczającej do przedszkoli, szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Sośnie w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sośnie
1.4.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855038
2.6.) Zamówienie zostało ujęte w planie postępowań: Tak
2.7.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001027/06/P
2.8.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej uczęszczającej do przedszkoli, szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Sośnie w roku szkolnym 2022/2023
2.9.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.10.) Czy zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA III – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
3.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
3.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022
3.3.) Rodzaj zamówienia
Usługi
3.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
3.8.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci i młodzieży szkolnej uczęszczającej do przedszkoli, szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Sośnie w roku szkolnym 2022/2023. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dowóz i odwóz uczniów do oddziału przedszkolnego i szkoły podstawowej w Szkole Filialnej w Bogdaju, Bogdaj 15, 63-435 Sośnie; 2) Dowóz i odwóz uczniów do przedszkola i szkoły podstawowej w Zespole Szkół w Cieszynie, Cieszyn, ul. Kościelna 17, 63-435 Sośnie; 3) Dowóz i odwóz uczniów do przedszkola i szkoły podstawowej w Zespole Szkół w Pawłowie z zamiejscowymi oddziałami w Chojniku, Pawłów 3, 63-435 Sośnie; 4) Dowóz i odwóz uczniów do przedszkola, szkoły podstawowej w Zespole Szkół w Sośniach, ul. Wielkopolska 43, 63-435 Sośnie; Szacunkowa liczba dzieci objętych dowożeniem wynosi 219 uczniów. Dowóz i odwóz uczniów do ww. szkół odbywał się będzie w dni nauki szkolnej. Przewidywana ilość dni nauki w rok szkolnym 2022/2023 wynosi 186 dni. Dowóz uczniów będzie odbywać się pojazdami dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i właściwie do charakteru przewozów oznakowanymi. W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie pojazdu Wykonawca podstawi pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. Wykonawca zapewni uczniom przewożonym warunki bezpieczeństwa, wygodę, w szczególności miejsca siedzące. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach i odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach.
3.10.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA IV TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
4.1.) Tryb udzielenia zamówienia/ wraz z podstawą prawną:
Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
4.2.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielane jest na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp. Zamawiający udziela zamówienia spółce komunalnej, której jest jedynym właścicielem i która nie posiada kapitału prywatnego, a której zasadnicza działalność (w ponad 90%) dotyczy zadań powierzonych jej do wykonywania przez Zamawiającego. Powierzenie przez Gminę wykonywania zadań własnych utworzonej przez nią spółce prawa handlowego nie stanowi zamówienia publicznego.
SEKCJA V ZAWARCIE UMOWY
5.1.) Wykonawca, z którym Zamawiający zamierza zawrzeć umowę:
5.1.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ROLKOM Sp. z o.o.