Wójt Gminy Sośnie
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Sośnie
ul. Wielkopolska 47, 63-435 Sośnie
Określenie stanowiska: Inspektor ds. ogólnoadministracyjnych
Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
wykształcenie wyższe licencjackie o kierunku administracja,
wymagany staż pracy: 4 lata,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
minimalne doświadczenie na podobnym stanowisku pracy w urzędzie jednostki samorządu terytorialnego (gminy, powiatu, województwa): 6 miesięcy,
znajomość przepisów z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, ustawy o stanie wyjątkowym, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej.
umiejętność obsługi komputera,
umiejętność planowania i organizowania własnej pracy,
umiejętność pracy w zespole,
wysoka kultura osobista,
komunikatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, dokładność,
posiadanie prawa jazdy kategorii B.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzi sekretariat i kancelarię,
2) obsługuje interesantów,
3) przyjmuje: zgłoszenia mieszkańców, wnioski na prace interwencyjne, społecznie użyteczne, roboty publiczne i staże,
4) prowadzi rejestry i ewidencje: upoważnień i pełnomocnictw, zarządzeń wójta, druków ścisłego zarachowania, pieczęci i pieczątek, korespondencji, delegacji służbowych, wyjść pracowników, skarg i wniosków, instytucji kultury, korzyści, centralny rejestr umów cywilnoprawnych,
5) prowadzi sprawy związane z: oświadczeniami majątkowymi, oświadczeniami lustracyjnymi,
6) prowadzi książkę kontroli urzędu,
7) zaopatruje urząd w materiały biurowe, kancelaryjne, eksploatacyjne, wyposażenie, środki czystości,
8) dokonuje prenumeraty czasopism,
9) przygotowuje delegacje służbowe,
10) wywiesza pisma, wyroki i obwieszczenia na urzędowej tablicy ogłoszeń,
11) opracowuje w zakresie spraw obronnych: plany operacyjne funkcjonowania gminy w warunkach zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, dokumentację dotyczącą funkcjonowania stałego dyżuru,
12) tworzy plan obrony cywilnej gminy i struktury obrony cywilnej,
13) organizuje szkolenia w zakresie obrony cywilnej, powszechnej samoobrony i reagowania na potencjalne zagrożenia,
14) organizuje i nadzoruje system powszechnego ostrzegania,
15) opracowuje i aktualizuje: plan zarządzania kryzysowego gminy, plan operacyjny ochrony przed powodzią,
16) wykonuje inne czynności (w zakresie zadań) zlecone przez przełożonych.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
czas pracy – 1 etat,
praca przy komputerze w co najmniej połowie dobowego czasu pracy,
praca jednozmianowa,
stanowisko pracy usytuowane na piętrze.
Zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4 b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.) informuję, że w miesiącu wrześniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Sośnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty:
list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
CV (życiorys),
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – podpisany,
kserokopie świadectw pracy, potwierdzające staż pracy,
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie o stanie zdrowia niezbędnym do pracy na danym stanowisku,
kserokopia dowodu osobistego,
oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, kwestionariusz osobowy winny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)”.
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Sośnie (sekretariat – pokój 109) lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Sośnie
ul. Wielkopolska 47
63-435 Sośnie
w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora ds. ogólnoadministracyjnych” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 października 2017 r. do godz. 15:30 (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Postępowanie konkursowe obejmie analizę złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Sośnie.
Sośnie, 19 października 2017 r.
WÓJT
/ - / Stanisław Budzik