artykuł nr 1

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Specjalista ds. księgowości budżetowej

Wójt Gminy Sośnie

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

  1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Sośnie, ul. Wielkopolska 47, 63-435 Sośnie.

  1. Określenie stanowiska: Specjalista ds. księgowości budżetowej.

  2. Wymagania niezbędne:

    1. obywatelstwo polskie,

    2. wykształcenie wyższe o kierunku rachunkowość,

    3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

    4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    5. nieposzlakowana opinia,

    6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.

  3. Wymagania dodatkowe:

    1. minimalne doświadczenie na podobnym stanowisku pracy w urzędzie jednostki samorządu terytorialnego (gminy, powiatu, województwa): 6 miesięcy,

    2. znajomość przepisów z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego,

    3. umiejętność obsługi komputera,

    4. umiejętność planowania i organizowania własnej pracy,

    5. umiejętność pracy w zespole,

    6. wysoka kultura osobista,

    7. komunikatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, dokładność,

    8. posiadanie prawa jazdy kategorii B.

  4. Zakres wymaganych zadań na stanowisku:

    1. współpracowanie w przygotowaniu (bądź zmianie) budżetu gminy,

    2. prowadzenie ksiąg rachunkowych budżetu gminy,

    3. prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów budżetu gminy,

    4. uzgadnianie sald kont budżetu gminy,

    5. uzgadnianie analityki z syntetyką kont budżetu gminy,

    6. zasilanie wydatków jednostek organizacyjnych gminy,

    7. rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu gminy,

    8. rozliczanie dochodów należnych skarbowi państwa, związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie,

    9. kontrolowanie zgodności dochodów budżetu gminy z planem,

    10. przygotowywanie zbiorczych sprawozdań budżetowych z dochodów i wydatków gminy,

    11. przygotowywanie sprawozdań finansowych budżetu gminy,

    12. prowadzenie ewidencji środków trwałych,

    13. sporządzanie sprawozdania dotyczącego majątku trwałego i obrotowego,

    14. rozliczanie inwentaryzacji w urzędzie,

    15. rozliczanie podatku VAT w skali gminy,

    16. wykonywanie innych czynności (w zakresie zadań) zleconych przez przełożonego.

  5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

    1. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

    2. czas pracy – 1 etat,

    3. praca przy komputerze w co najmniej połowie dobowego czasu pracy,

    4. praca jednozmianowa,

    5. stanowisko pracy usytuowane na piętrze.

  6. Zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4 b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) informuję, że w miesiącu październiku 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Sośnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.

  7. Wymagane dokumenty:

    1. list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,

    2. CV (życiorys),

    3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – podpisany,

    4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

    5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach oraz minimalnym doświadczeniu na podobnym stanowisku pracy w urzędzie jednostki samorządu terytorialnego,

    6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

    8. oświadczenie o stanie zdrowia niezbędnym do pracy na danym stanowisku,

    9. kserokopia dowodu osobistego,

    10. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV winny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.

Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Miejsce i termin składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Sośnie (sekretariat – pokój 109) lub przesłać pocztą na adres:

Urząd Gminy Sośnie

ul. Wielkopolska 47

63-435 Sośnie

w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem: „Nabór na stanowisko specjalisty ds. księgowości budżetowej” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24 listopada 2020 r. do godz. 15:30 (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Postępowanie konkursowe obejmie analizę złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Sośnie.


 

Sośnie, 13 listopada 2020 r.

WÓJT

/-/ Stanisław Budzik