Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Sośnie, ul. Wielkopolska 47, 63-435 Sośnie.
Określenie stanowiska: Inspektor ds. księgowości budżetowej.
Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
wykształcenie wyższe licencjackie o kierunku rachunkowość,
wymagany staż pracy: 4 lata,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
minimalne doświadczenie na stanowisku pracy w księgowości budżetowej: 6 miesięcy,
znajomość przepisów z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego.
umiejętność obsługi komputera,
umiejętność planowania i organizowania własnej pracy,
umiejętność pracy w zespole,
wysoka kultura osobista,
komunikatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, dokładność,
posiadanie prawa jazdy kategorii B.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
prowadzenie ksiąg rachunkowych urzędu,
przygotowywanie dokumentów księgowych urzędu do księgowania,
uzgadnianie analityki z syntetyką kont urzędu,
uzgadnianie sald kont urzędu,
kontrolowanie zgodności wydatków budżetowych urzędu z planem,
kontrolowanie (rachunkowo) rozliczeń gotówkowych,
prowadzenie dla urzędu:
rejestru dochodów,
rejestru wydatków,
przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz budżetowych z dochodów i wydatków urzędu,
sporządzanie deklaracji VAT urzędu,
prowadzenie ewidencji nabycia towarów i usług w urzędzie dla potrzeb deklaracji VAT,
11) wykonywanie innych czynności (w zakresie zadań) zleconych przez przełożonych.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
czas pracy – 1 etat,
praca przy komputerze w co najmniej połowie dobowego czasu pracy,
praca jednozmianowa,
stanowisko pracy usytuowane na piętrze.
Zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4 b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.) informuję, że w miesiącu grudniu 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Sośnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty:
list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
CV (życiorys),
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – podpisany,
kserokopie świadectw pracy, potwierdzające staż pracy,
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie o stanie zdrowia niezbędnym do pracy na danym stanowisku,
kserokopia dowodu osobistego,
oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV winny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”.
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Sośnie (sekretariat – pokój 109) lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Sośnie
ul. Wielkopolska 47
63-435 Sośnie
w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora ds. księgowości budżetowej” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11 lutego 2019 r. do godz. 15:30 (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Postępowanie konkursowe obejmie analizę złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Sośnie.
Sośnie, 29 stycznia 2019 r.
WÓJT
/ - / Stanisław Budzik