L.p
ZAKRES
DZIAŁANIA
REALIZUJĄCY
ZADANIA
WYNIKAJĄCE
z art. 6 ustawy
SPOSÓB
REALIZACJI
TERMINY
1
Analiza stanu obiektów pod względem dostosowania do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami wynikającymi z przepisów ustawy, przygotowanie informacji zbiorczych
Koordynator + Wójt i Dyrektorzy/Kierownicy jednostek organizacyjnych
Uzyskanie pisemnych informacji ze wskazaniem na wymagania w wymiarze architektonicznym, cyfrowym, informacyjno -komunikacyjnym
Do 31 stycznia 2021
2
Zapewnienie dostępu alternatywnego w obiektach Gminy Sośnie
Koordynator + osoby wyznaczone przez kierownika jednostki (Zespół), oraz Dyrektorzy/Kierownicy jednostek organizacyjnych
Wskazanie sposobów zapewnienia wsparcia osobom ze szczególnymi potrzebami w niezbędnym zakresie dla tych osób poprzez np. wykorzystanie nowoczesnych technologii, zapewnienie pracownika lub innej osoby do pomocy osobom ze szczególnymi potrzebami
Realizacja w całym okresie działania
3
Opracowywanie i wdrażanie niezbędnych zmian mających na celu zapewnienie minimalnych wymagań w zakresie dostępności, określonych w art. 6 ustawy, we wszystkich trzech obszarach, monitowanie działalności podmiotów
Dyrektorzy/Kierownicy jednostek organizacyjnych, Zespół + Koordynator
Bieżące działania, bieżące monitorowanie
Realizacja w całym okresie działania
4
Przygotowanie, publikowanie na stronach BIP, oraz przekazywanie raportów o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dyrektorzy/Kierownicy jednostek organizacyjnych, osoby odpowiedzialne w poszczególnych jednostkach za obsługę sprawozdań
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
Do 31 marca 2021 r. oraz w kolejnych terminach przewidzianych w ustawie
Koordynator Gminny ds. Dostępności
/-/ Renata Wiertelak
Zatwierdzam Plan Działania
Wójt Gminy Sośnie
/-/ Stanisław Budzik