główna zawartość

Błąd 404!

Nie znaleziono strony

Strona, którą wywołałeś nie została odnaleziona. Być może użyłeś błędnego linku, lub błędnie wpisałeś adres URL. Być może strona została przeniesiona, odrzucona lub występowała w przeszłości i już nie istnieje. Przepraszamy.

Co można zrobić...

Informacje te mogą być nadal dostępne. Można próbować szukać informacji w mapie serwisu.
Ponadto można skorzystać z wyszukiwarki.

artykuł nr 56

Odpowiedzi na pytania związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na termomodernizację obiektu użyteczności publicznej - budynku świetlicy wiejskiej w Granowcu

 

Pytanie 1

 

W SIWZ w zakresie przewidywanych robót jest wykonanie ścian murowanych, przedmiar nie obejmuje takich pozycji.

Odpowiedź

 

Należy uwzględnić w ofercie jako roboty dodatkowe wykonanie (oddzielny kosztorys ofertowy):

- ścian budynków jednokondygnacyjnych o wysokości do 4.5 m z cegieł pełnych na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej grubości 42cm

1.5*1.4+0.4*3.2+1.55*2.8+1.7*1.4+0.4*1.3+0.45*1.35+(0.7+0.6)*0.8+2+1*2.9 m2

w sumie 17.168 m2

- ścian budynków jednokondygnacyjnych o wysokości do 4.5 m z pustaków ceramicznych grubości 25 cm

(0.6+2.25*2+1.45+4.25+1)*2.9+(4.6+2.3)*2.05+5.65*2.7+2.65*0.5*12.05*2+12.5*1+2.1*09*2

w sumie 111.833 m2

- ścian budynków jednokondygnacyjnych o wysokości do 4.5 m z pustaków ceramicznych grubości 18.5 cm

 (3.05*2+5.9+3.95+4.05)*2.9+2*2.5 m2

w sumie 63.000 m2

Pytanie 2

 

Czy ścianka murowana z cegły z nadprożem ceglanym łukowym oraz ścianka w szatni ma być wyceniona, brak w przedmiarze.

Odpowiedź

Na tym etapie Zamawiający nie przewiduje wykonania ścianki murowanej z cegły z nadprożem ceglanym łukowym oraz ścianki w szatni.

Pytanie 3

W przedmiarze brak pozycji dotyczącej wykonania schodów żelbetowych, zbrojenia tych schodów, wiercenia otworów i montażu kotew chemicznych, a wg nas są to niezbędne prace do wykonania  na tym etapie  (brak rysunku konstrukcyjnego). Proszę o uzupełnienie.

 

Odpowiedź

Na tym etapie Zamawiający nie przewiduje wykonania schodów wewnętrznych żelbetowych.

Pytanie 4

Czy na tym etapie  nie przewiduje się żadnego malowania chociażby w Sali balowej po zamurowaniach – brak pozycji w kosztorysie na malowanie.

Odpowiedź

Na tym etapie Zamawiający nie przewiduje wykonania prac malarskich wewnętrznych.

Pytanie 5

Proszę o potwierdzenie, zgodnie z punktem 13.10  SIWZ, że do składanej oferty (wypełniony formularz) załącza się tylko oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, KRS oraz kosztorys ofertowy. Wszystkie pozostałe dokumenty potwierdzające spełnienie warunków  Oferent dostarczy po wybraniu najkorzystniejszej oferty  na żądanie Zamawiającego.  Różnica między ogłoszeniem a SIWZ.

Odpowiedź

Wymagania dotyczące oświadczeń i dokumentów zawarte są w punktach 7,9 i 13.10 SIWZ.

Pytanie 6

Czy oferent może zmieniać przedmiary w kosztorysie ofertowym?

Odpowiedź

Zamawiający nie dopuszcza zmiany przedmiaru w kosztorysie ofertowym.

Pytanie 7

Czy na roboty dodatkowe oferent ma stworzyć w kosztorysie dodatkowy dział w którym uwzględni wszystkie roboty, które zdaniem oferenta są niezbędne do wykonania,  czy Zamawiający udostępni poprawiony przedmiar.  

Odpowiedź

Roboty budowlano-instalacyjne należy wycenić wg otrzymanej dokumentacji projektowej (wszystkich branż) oraz przedmiaru.

Pytanie 8

W związku z tym, że przedmiary mają charakter  tylko pomocniczy i mają  duże braki, prosimy o szczegółowe pisemne doprecyzowania zakresu robót  z pokazaniem etapowości  dla każdej z branż.

Odpowiedź

Roboty budowlano-instalacyjne należy wycenić wg otrzymanej dokumentacji projektowej (wszystkich branż) oraz przedmiaru.

Pytanie 9

W związku z powstałymi wątpliwościami oraz robotami wymagającymi zaprojektowania przez dostawcę (dźwigary drewniane) prosimy o przesunięcie przetargu o kilka dni.

Odpowiedź

 

W celu umożliwienia prawidłowego oszacowania kosztów i sporządzenia dokumentacji ofertowej Zamawiający informuje, że przedłuża termin składania ofert w postępowaniu.

Nowy termin składania ofert: 01.12.2017r. do godz. 09:00.

Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia, tj. 01.12.2017r. o godz. 09:15.

Pozostałe ustalenia dotyczące miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.

 

 

 

Wójt

 

/-/ Stanisław Budzik

artykuł nr 57

Odpowiedzi na pytania związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na termomodernizację obiektu użyteczności publicznej - budynku świetlicy wiejskiej w Granowcu

Pytanie nr 1

Brak w przedmiarze pozycji dotyczącej warstw wykończeniowych podłóg. Proszę o potwierdzenie, że ww. pozycja nie wchodzi w zakres postępowania przetargowego.

Odpowiedź

- Na tym etapie Zamawiający nie przewiduje warstw wykończeniowych podłóg, warstwy zgodnie z rys. S-PB-39-AR-06 - *** (warstwa wykończeniowa wg Inwestora nie objęta opracowaniem).

Pytanie nr 2

W której pozycji Zamawiający przewidział tynkowanie ścian wewnętrznych oraz warstwę  wykończeniową?  Naszym zdaniem brakuje ww. pozycji w przedmiarze.

Odpowiedź

- Na tym etapie Zamawiający nie przewiduje w części wewnętrznej wykonania warstw wykończeniowych, natomiast tynki należy wykonać wg pozycji 115 przedmiaru.

Pytanie nr 3

W przedmiarze brak pozycji dotyczących wyposażenia sanitarnego i higienicznego,  proszę   o   potwierdzenie, że ww. zakresu nie należy kalkulować w ofercie.

Odpowiedź

- W tym etapie Zamawiający nie przewiduje wyposażenia sanitarnego i higienicznego (biały montaż), należy wykonać wszystkie podejścia do urządzeń białego montażu (odpływ, ciepła woda, zimna woda) i zakorkować.

Pytanie nr 4

Do wykonania izolacji fundamentów konieczne będzie rozebranie, przy ścianie budynku, warstwy utwardzonej oraz jej ponowne wykonanie. Proszę o wskazanie, w której pozycji przedmiaru znajduje się ww. zakres.  Naszym zdaniem brak w przedmiarze ww. pozycji.

Odpowiedź

Rozebranie elementów utwardzonych betonowych przy ścianie (elementów zbrojonych i niezbrojonych) uwzględniono w poz. 39 i 40 przedmiaru. Inwestor nie przewiduje odnowienia warstw wg stanu istniejącego (elementy betonowe), należy wykonać obsypkę z piasku wraz z zagęszczeniem (pozycja 92 przedmiaru).

 

 

Wójt

 

/-/ Stanisław Budzik

artykuł nr 58

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Odśnieżanie dróg gminnych i powiatowych oraz zwalczanie skutków gołoledzi na terenie gminy Sośnie w roku 2018

Zawiadomienie w załączeniu.

Załączniki:
Załącznik 395.91 KB
artykuł nr 59

Zestawienie ofert - Odśnieżanie dróg gminnych i powiatowych oraz zwalczanie skutków gołoledzi na terenie gminy Sośnie w roku 2018

ZP.271.14.2017

 

 

ZESTAWIENIE OFERT NA PODSTAWIE ART. 86 UST. 5 USTAWY PZP

 

 

 

Oferty w przedmiotowym postępowaniu złożyli następujący Wykonawcy:

 

nr oferty

Wykonawca

adres

cena brutto

1 roboczogodziny

termin płatności faktury

 

1

 

„ROLKOM” Sp. z o.o.

 

ul. Wielkopolska 11

63-435 Sośnie

1) odśnieżanie

– 140 zł

2) zwalczanie skutków gołoledzi

– 240 zł

 

30 dni

 

 

 

 

artykuł nr 60

Termomodernizacja obiektu użyteczności publicznej - budynku świetlicy wiejskiej w Granowcu

Ogłoszenie nr 615078-N-2017
 

Urząd Gminy Sośnie: Termomodernizacja obiektu użyteczności publicznej – budynku świetlicy wiejskiej w Granowcu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sośnie, krajowy numer identyfikacyjny 54803400000, ul. ul. Wielkopolska  47 , 63435   Sośnie, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 393 910, e-mail zampub@sosnie.pl, faks 627 393 933.
Adres strony internetowej (URL): bip.sosnie.pl
Adres profilu nabywcy: bip.sosnie.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.sosnie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.sosnie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy Sośnie, ul. Wielkopolska 47, 63-435 Sośnie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektu użyteczności publicznej – budynku świetlicy wiejskiej w Granowcu
Numer referencyjny: ZP.271.15.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ Załącznik Nr 8 do SIWZ Projekt budowlano wykonawczy Załącznik Nr 10 do SIWZ Przedmiary robót: ogólnobudowlanych, elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych, sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektu użyteczności publicznej – budynku świetlicy wiejskiej w Granowcu przy ul. Kolejowej 5, gmina Sośnie. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji oraz rozbudowę budynki o pomieszczenia kotłowni i WC istniejącego budynku świetlicy wiejskiej. Zagospodarowanie terenu obejmuje wykonanie nowych i modernizację istniejących przyłączy sanitarnych i elektrycznych, zbiornika bezodpływowego (szamba) oraz instalacja separatora tłuszczów. Zagospodarowanie nawierzchni oraz terenu wokół budynku świetlicy wiejskiej wg stanu istniejącego.

II.5) Główny kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45431200-9
45432111-5
45421100-5
45332000-3
45311200-2
45312100-8
45400000-1
45223500-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy do 40% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający przyjmie jako maksymalne składniki cenotwórcze te, które Wykonawca podał w swojej ofercie do tego zamówienia. Warunkiem udzielenia zamówienia jest przedstawienie pisemnego uzasadnienia - protokołu konieczności (wraz z wyceną tych robót) przez Wykonawcę, z którym Zamawiający podpisał umowę na przedmiotowe zadanie. Umowa w sprawie przedmiotowych robót zostanie zawarta na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-09-30

II.9) Informacje dodatkowe: W okresie trwania umowy dopuszcza się możliwość płatności częściowych za wykonane prace.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: - co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz wszystkie w/w osoby posiadają doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu co najmniej jednego podobnego zadania na roboty budowlane w zakresie remontu lub budowy obiektu użyteczności publicznej o wartości min. 1.500.000 zł. Ponadto o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentowane należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lub budowy obiektu użyteczności publicznej o wartości min. 1.500.000 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych), która obejmowała branżę budowlaną, sanitarną, i elektryczną (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorcy).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu – według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, b) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty c) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw b) kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ – kosztorys ofertowy ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie zmienia zasad wynagrodzenia przyjętego w tym postępowaniu – wynagrodzenie ryczałtowe
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja jakości40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: a) zmiana Wykonawcy realizacji zamówienia publicznego w przypadku, gdy Wykonawca, z którym została zawarta umowa wykaże i wyjaśni, że nie jest w stanie zrealizować zamówienia zgodnie z umową. Umowa może być wtedy zawarta z innym Wykonawcą na tych samych warunkach. Nowy Wykonawca musi wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert określonych w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy Wykonawca. Nowy Wykonawca musi także wykazać brak podstaw do wykluczenia w zakresie określonym w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ. Nowy Wykonawca odpowiada solidarnie z dotychczasowym Wykonawcą za zakres umowy dotychczas zrealizowanej. b) wydłużenie terminu realizacji umowy, jeżeli z powodu warunków atmosferycznych panujących w trakcie realizacji umowy, których nie dało się przewidzieć z należytą starannością, Wykonawca zmuszony jest przerwać realizację robót lub nie jest w stanie ich realizować w normalnym trybie czynności, a nie jest możliwe w tym czasie wykonywanie innych prac. W takiej sytuacji termin realizacji umowy ulega wydłużeniu o uzasadniony powyższymi okolicznościami okres. c) wydłużenie terminu realizacji umowy, jeżeli z powodu warunków realizacji umowy, których nie dało się przewidzieć z należytą starannością, Wykonawca zmuszony jest przerwać realizację robót lub nie jest w stanie ich realizować w normalnym trybie czynności, a nie jest możliwe w tym czasie wykonywanie innych prac. W takiej sytuacji termin realizacji umowy ulega wydłużeniu o uzasadniony powyższymi okolicznościami okres.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-28, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Załączniki:
Załączniki 1 984.35 KB
Załączniki 2 3.95 MB
Załączniki 3 1.95 MB
Załączniki 4 9.14 MB
Załączniki 5 5.49 MB
Załączniki 6 7.71 MB
Załączniki 7 7.84 MB